Sunday, December 12, 2010

Damping Malam!

Alhamdulillah, perjuangan aku sebagai pelakon layar perak masih lagi mendapat kepercayaan industri dan para karyawan yang berterusan memberikan aku peluang untuk muncul di pawagam...

Filem terbaru aku arahan Ahmad Idham yang membawa kisah seram yang mengisahkan tentang akibatnya apabila manusia bersekutu dengan makhluk halus dan tidak menyerahkan diri kita hanya kepada ALLAH SWT...

Kali ini aku memegang watak sebagai ustaz iaitu watak yang tak pernah aku bawa sebelum ini dan pada mulanya agak kelakar jugak apabila Ahmad Idham offered watak tersebut tetapi aku sambut cabaran beliau untuk tampilkan kelainan di dalam filem ini dan juga menjadi impian aku sejak dari awal penglibatan aku sebagai anak seni, yang sentiasa mahu memberikan kelainan di dalam setiap penampilan aku di layar perak....

Memang menjadi impian setiap pelakon layar perak, mahu melihat hasil keringat dan perahan kreativiti yang akan dipaparkan, akan mendapat sambutan yang positif dari para penonton dan secara tidak langsung ianya akan memacu semangat para karyawan yang terlibat untuk sentiasa mahu memberikan nafas yang baru kepada industri perfileman tanahair dan mempersembahkan produk2 yang baik dan berkualiti bagi 'santapan mata' peminat2 filem Melayu... Semoga terhibur kepada sesiapa yang mahu dan akan menontonnya kelak dan selamat menakutkan diri sendiri, hehehe...

6 comments:

marinahunny said...

bila nk tayang nih? tgk poster dh seram..

eizlan yusof said...

hehehe dah ada tarikh tayangan kat poster tu...

RunWitMe said...

Hi Eizlan, thanks for the running pose! I love your blog...filled with insights and behind the scenes. But the black background render the text not readable, maybe you should change the text to white or something. :)

I've blogged about Damping Malam. Check it out here -> http://runwitme.blogspot.com/2010/12/celebrunner-eizlan-yusof-damping-malam.html

RunWitMe said...

Oops. Sorry about the earlier comment on background colour. The problem is with my browser.

Asrul "iLham" Sany said...

blog yang menarik, hope to keep in touch ya...

Idah said...

seram nya..tgk poster pun dah seram camane nak tgk filem ni...hehe