Sunday, December 25, 2011

Tulus Meniti Takdir...

Sudah lama dah tak bekerja dengan kawan lama aku, RINA KHAN dan akhirnya setelah beberapa tahun tidak bersua muka, aku bergandingan dengannya kembali di dalam drama bersiri terbaru yang akan bersiaran di RTM, beliau memikul tanggungjawab sebagai Pengarah dan Penulis Skrip bagi drama bersiri Tulus Meniti Takdir ini...

Aku bergandingan juga dengan Aktes Terbaik Anugerah Skrin dan Festival Filem Malaysia tahun ini, EJA dan barisan bintang2 muda yang mempunyai bakat dan kredibiliti mereka yang tersendiri yang membuatkan aku teruja dengan persembahan yg diberikan oleh mereka...

Kebetulanlah pulak, penerbit drama ini adalah kawan lama aku yang aku sendiri pun tak tahu beliau yang sememangnya aktif di dalam menerbitkan produk2 kreatif sehinggalah beliau sendiri menelefon aku bagi mengajak aku bersama sama dengan teamnya untuk menjayakan TMT...

Mengisahkan sebuah keluarga yang harmoni dan aman damai sehinggalah berlakunya satu kemalangan yang telah membuatkan si isteri lumpuh dan timbulnya dilema apabila isteri membenarkan suami untuk berkahwin lagi dan paling bestnya, kawan baik si isteri pun try jugak sehinggalah dia berkahwin dengan Wahab (akuler) dan bermulalah situasi2 tegang diantara mereka kerana Aida (Zma Zd) tidak sebaik yang disangkakan...mmm... mcm2 boleh jadi rupanya ya kalau kahwin lebih dari satu... hati2 Cik Salmah (petikan dialog dari filem Seniman Bujang Lapok, kalau aku tak salahlah)...

2 comments:

dEeWaN said...

salam...jln citer ni mmg menarik sgt....tp bila ada bab kawin 2 ni mmg x gemarlah sangat....appun kita nanti tayangan nya...moga berjaya.....

fizafantagirO said...

lamanya tak apdet blog :(