Monday, May 4, 2009

Anugerah Bintang Popular 2008...

Setelah sekian lama menyepikan diri, aku telah dinamakan sebagai salah seorang daripada penyampai anugerah bagi kategori Penyanyi Lelaki & Wanita Popular (yang telah dimenangi oleh Mawi & Dato' Siti Nurhaliza) di Anugerah Bintang Popular 2008 yang telah diadakan di Genting Highlands, digandingkan bersama dengan Umie Aida dan Maya Karin yang mana tidak secara langsung mempromosikan filem PISAU CUKUR kami.

Aku telah dikehendaki untuk berada di Genting Highlands oleh pihak penganjur pada hari sabtu 12hb April bagi menjalani rehearsal bersama dengan Umie Aida (Maya Karin tidak hadir kerana ada urusan) dan berkesempatan jugaklah berjumpa dengan kengkawan juga sempat meluangkan masa bercuti bersama dengan isteri dan anak yang tercinta selepas rehearsal tersebut.

Full Dress Rehearsal telah berlangsung pada sebelah malam tersebut bagi memperbetulkan apa2 juga kekurangan sehinggalah menjelang ke pukul 11pm dan pulang ke bilik hotel yang telah disediakan oleh pihak penganjur pada masa itu.

10 comments:

Anonymous said...

u dgn wife u mmg sama padan n sama cantik.mmg tuhan dh anugerah kalian jodoh bersama kan..........harap berkekelan hingga ke akhir hayat..amin

Josephine Delgado said...

Memang best lah that night. Bila saya nampak you and your wife on the tv screen, saya terus sms Vie to say that she looks so beautiful that night. You look dashing too. Hehehehe Lovely couple! I am sure that night kat Genting full house. Zaara must excited too cos she too can meet all those celebraties. ;p

Azwan Hashim said...

Salam..

Hye Abg Lan, lama menanti entry terbaru dr Abg Lan..hehe..

Time di ABP yg lepas x sempat nak jumpa Abg Lan, dpt lihat abg & vie pun time di red carpet.

Paling best, apabila Abg Lan yg menyampaikan anugerah Penyanyi Wanita Popular yg dimenangi oleh penyanyi kesayangan Azwan - Dato' Siti!! =)

Happy gak bila Abg Lan & Kak Siti dapat bergambar bersama time rehearsal! =)

All the best bro!!

adiba said...

mmg cun ar eizlan yusof & istri..
chopps, confuse ar..yg dlm iklan breathlight 2..yg iklan tidur berdengkur 2..yg jd isteri 2, vie ke? berlakon dlm iklan 2 suami isteri ke bukan? muka cm vie je?

Dato' Eizlan Yusof said...

salam...

thx so much anonymous...amin..

Hi Jo...zaara enjoyed sesangat masa kat sana, sempat bawak dia main games..

Hi Azwan...busy sikit ngan kerja jadi lambat sikit nak buat story baru kat sini...lainkali if ternampak, datang say HI k...

thx so much Adiba, yup shantielah tu, kena paksa buat tu ngan abg,hehehe..

Nic said...

Nak baca blog Eizlan yang mana satu nie.. apa kata combinekan je.. seronok juga baca pandangan u. Pernah terserempak di Maxvalue damansara damai..nak tegur tp takut pulak.. hehehe.. nway, I selalu bagitau to ppl that u are one of a very few actor yang very versatile.. bagi watak apa pun mmg menjadik and feeell abis.. suka tengok lakonan u. tak sangka pulak arinie dpt baca ur blog.

Anonymous said...

It´s a great to notice that you enjoy in every moment with your family, friends and colleagues. I would like to say: Happy belated Birthday to your daughter and may Allah bless her all the times!
Kindest regards from Sarajevo,
p.s. will follow your successful stories at least via internet

D'Rimba said...

Walau apapun kemenangan Siti jauh lebih bermakna martabatkan seni bangsa.....

SUZAIRHE SUMARI said...

As Salam..

Greeting from Singapore.
Was blog hopping and saw yours.
Keep up the good work.

adiba said...

owh, yeke..tp xpe le pulak xpki tudung...2 yg confuse 2..tp bgus gak..blakon mcm 2 suami isteri...
ska gak tgk iklan 2..