Sunday, March 22, 2009

Teaser PISAU CUKUR.

Filem PISAU CUKUR sudah masuk ke fasa yang terakhir sebelum ianya akan menemui para penonton pada bulan November ini (sepatutnya bulan Jun tetapi ada beberapa lagi perkara yang berkaitan dengan teknikal untuk memantapkan lagi filem ini yang masih belum selesai).

Bersama dengan Pengarah Fotografi, Haris Hue Abdullah aka Keong

Khabarnya, pengarah filem ini sudah pun berada di Kuala Lumpur (sebelum ini beliau berada di London) bagi meneliti proses2 terakhir yang melibatkan suntingan akhir dan juga mengemaskinikan teknik2 CGi yang diguna pakai di dalam filem ini dan nampak gayanya aku kenalah bersabar sikit sehingga ke bulan November sebabnya aku sudah mempersiapkan diri untuk turut sama di dalam rangka promosi yang sepatutnya akan bermula pada bulan Mei.

6 comments:

amely Ju said...

wah bro ni kali jadi watak ape pulak?

eizlan yusof said...

watak Datuk, amely...1st time tu, tak tahu menjadi ke tak tapi harap2oklah...

sha2zam said...

kita pun dah tak sabar tapi insyallah akan beri sokongan penuh. I know u r a good actor .. watak apa pun mesti menjadi .. good luck

[ LADYKiKi] said...

hiks.. tak sabar nak tengok ni.. ^_^ gud luck bro

Josephine Delgado said...

Hi Eizlan! Can't wait to see this show. Goood luck to you. Cheers!

gwodesign said...

Ola! to see some of the behind the scenes..goto : http://gwodesign.blogspot.com/

enjoy..